Ladda om

Då var denna dag snart slut. Jag ska krypa ner i sängen, fokusera och sedan sova gott hela natten. Klockan ringer 6.15 imorgon bitti, ingen vidare hit för en icke morgonmänniska som jag är. Men ska man skriva tenta så ska man!

Jag har inte alls storstädat och packat så mycket som jag hade tänkt. Får göra det på torsdag istället, men risken för att det kommer gå trögt då är nog ofantligt stor. Men jag får ju åka hem. Hem ljuva hem ♥

Fatta, jag har sommarlov imorgon! Så efterlängtat! Tack så mycket för allt pepp inför tentan! Känns skönt att ha ert stöd. Jag håller själv tummar och tår för att jag ska lyckas imorgon, men nu har den värsta tentaångesten släppt. Det kommer gå bra det här!

Min läsarstatistik pekar rakt uppåt! Det är bäst Blondinbella passar sig för här kommer jag!

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hur många läsare har du då?!:D

2009-06-03 @ 20:03:12
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0