Första dagen

av mitt nya liv.

Det är segt idag. Mycket segt, men jag ska bita ihop och börja städa. Det är kaos i lägenheten och det är inte lite som ska städas. Sedan måste jag rensa ur kylskåpet, städa komposten och dylikt. En riktig städning med andra ord! Jag vill ju att Maria och hennes prinsessor ska kunna bo här när de åker ner hit i sommar och sedan vill jag ju kunna "fly" hit om jag blir trött på Storuman i sommar och inte komma till en kaosartad lägenhet. 

Men jag kommer sakna Uppsala och framför allt min lägenhet. My precious... Men sängen hemma på Odlarvägen är faktiskt skönare än här.

Dags att börja städa. Pappa är väl runt hörnet snart. Jag skulle ha velat hinna träna ikväll också, men vi får se hur det blir med den saken. Det beror på hur duktig jag är på att städa!

På med städarmusiken och fram med dammsugaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0