Evening

Det blev inte enbart en powerwalk ikväll, utan det blev även inslag av lite löpning. Skönt! Okej, jag sprang inte hela vägen till Storuman fram och tillbaka, men delar av den. Så med andra ord har jag varit ute och sprungit. Kom inte och säg något annat!

Sedan en dusch och därefter tillbringade jag kvällen med Jennie. Hon fick höra allt om min resa (jag vet, jag har inte skrivit inlägget ännu, men det kommer) och sedan skvallrade vi lite. Alltid lika trevligt. Imorgon ska vi ta en tripp till Lycksele för att handla lite inför helgens festligheter! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men kanske Lycksele har något att erbjuda? Tveksamt, men jag gör ett försök i varje fall.
I varje fall fick jag och Jennie ett infall och hade tänkt hitta på ett litet bus, men det sparar vi tills framöver någon gång. Det kommer bli kanoners! Mer om det senare...

Så nu ska jag krypa till kojs och sova gott hela natten. Jag ska upp med tuppen imorgon för Jennie kommer och hämtar mig kl 9 och ska man åka till Lycksele så måste man ju vara snygg!!!

God natt raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0