En annan kväll

Istället för att gå på en prommis själv så drog jag med mig Jannike. En timma gick hur fort som helst och vi hade en massa att prata om så vi hann inte ens klart. Med andra ord har vi bokat in en till promenad-dejt framöver.

Men någon rabatt har jag inte orkat med. Istället har jag skrivit ett långt inlägg om Cypern som tog en evighet att skriva känns det som. Nu ska jag krypa i säng och läsa ut Låt den rätte komma in. Hm, jag är lite skeptisk till den boken faktiskt, men jag får väl se filmen och se vad jag tycker efteråt.

Imorgon tänker jag vara en duktig tjej och ta en pw innan jobbet. I morse blev den ju aldrig av, men imorgon kanske? Ja, så får det bli (om jag orkar ta mig upp.)

God natt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0