Dagen före dagen D

Imorgon smäller det! Nu sitter jag här i morgonrock. Vaknade självklart kl halv 7 första gången, men lyckades somna om. Idag är det projekt storstädning som vankas. Ska en sväng på Norrlands också, i regnet.

Jag somnade med att tänka "finns det ett avtal?" och vaknade upp med samma ordfras. Jag kommer klara det här, jag kommer det. Jag skulle kunna säga att "det är ju inte hela världen", men det är ju faktiskt det. Eller halva världen åtminstone. Men jag kommer fixa det. Försvinn tentaångest, försvinn!

Redan på måndag ska jag infinna mig på mitt sommarjobb. Spännande!

Det regnar idag. Trist, jag vill ha sooool.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Bra blogg=). Hittade den precis!! Känner igen dig. Tränar du på friskis?

2009-06-02 @ 10:20:36
Postat av: Lina

Till anonym:

Vad kul att du har hittat hit! Jajemän, jag tränar på Friskis! :-) Antar att du också gör det?

2009-06-02 @ 11:00:24
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0