Avresa

Vi ska bara äta lite tårta och sedan åker vi iväg söderöver. Jag blir avsläppt i Uppsala för att tillbringa natten där och sedan åker jag imorgon till Arlanda och ordnar pass innan vi lyfter kl 15.15. Det kommer bli så himla bra det här! Min kompanjon anländer till Arlanda strax efter tolv så jag ska väl försöka ta mig dit jag med. Det värsta blir ju så klart att släpa väskan från Börjegatan till stationen. Jag suckar redan... Och snåla jag tänker inte ta bussen. Det är ju en hel öl i Cypern, haha. Nej, en pw till stationen är nog inte helt fel.

Dagen har varit hur bra som helst. Vi har sett fina studenter gått ut på trappan, firat, ätit god tårta och jag har träffat allra käraste mormor och morfar. Så mysigt!

Jag får försöka hitta en dator imorgon för att kunna blogga en sista sväng innan vi åker iväg. Och om inte så får ni ha det så himla bra och så hörs och ses vi efter midsommar. Hittar jag en dator på i det cypriotiska landet så ska ni självklart få en uppdatering därifrån, men det kommer inte ligga på prio ett på min lista. Först står sol, bad och fest.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0