Zombien

Jag känner mig som en zombie på morgnarna och detta är så ohållbart! Ikväll lovar jag mig själv att ligga i sängen kl 23 och sova strax där efter. Punkt. Det borde jag ju ändå klara av tycker jag och så slipper jag känna mig såhär när jag ska kliva upp.

Sitter och fikar nu och ska strax bege mig upp till Storuman för att jobba, Jag har varit ledig i två dagar så det känns rätt bra att jobba igen, fast det har känts ännu bättre att vara ledig. Men plikten kallar och det är rätt bra för jag blir ju så rastlös annars..

Nä, nu är det dags att börja bege sig så jag hinner till jobbet i tid! Vad kvällen sen ska bestå av är lite oklart, men det löser sig väl under dagen :-)


Kommentarer
Postat av: Ida B

Inte för att jag egentligen vill visa upp min pojkväns morgonfrilla men du kan ju förstå vart jag ska bo till hösten! :P See you baby!



http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=4-AV_ID=937657,00.html?from=puff

2009-07-30 @ 11:28:19
Postat av: Fanny

Då är vi två! Jag fick upp mina ögon 7:58, JÄVLAR! börjar 8:15... Bryskt uppvaknande!

Är helt utslagen på mornarna...



Kram

2009-07-30 @ 11:50:44
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0