Kärlek

Gissa om det värmer i Uppsalahjärtat när jag ser denna bild. Nina och Nina, ni borde också känna igen er! Det är i varje fall ungefär där jag och Nordini brukar skiljas åt om nätterna.

Efter jobbet blev det hem för att byta om och äta lite och sedan åkte jag iväg hem till Sandra. Hon bor ju i hus numer och det är jättemysigt!! Kul att ses och prata en stund.. Så nu har vi bokat in en lunch framöver..

Bästa Johanna messar och frågar om jag vill se Lady GaGa. Hallå är det en fråga? Klart jag vill!!! Så den 1/8 kl 13.20 brassar vi iväg mot Storsjöyran för att avnjuta Amy McDonald, Lady GaGa och sedan vår älskade Timbuktu om vi hinner se honom?! Lady GaGa spelar 00.45 och Timbukken kl 01.15. Dålig tycker vi som är stora fan av bägge och är det någon som kan Timbuktus låtar bättre än jag och Johanna så säg! Hur vi ska lösa boendet är en annan femma. Jag föreslog att vi skulle öva på tältningen så vi hade det klart när vi var uppe i fjället två veckor senare men hon tyckte vi hellre skulle få lite spänning på fjället så min idé blev ratad ganska omgående.

Nu ska jag krypa i säng omgående. Jag börjar faktiskt 8 imorgon! Annars brukar jag ju börja 9, men imorgon ska det packas upp varor. God natt darlings!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vägen mellan sysslomansgatan och ekoparken? :D

2009-07-21 @ 06:42:51
URL: http://goinggreek.blogg.se/
Postat av: Lina

Givet, du gissade rätt!!

2009-07-21 @ 20:13:38
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0