Swampsoccerhelg

Helgen har varit kanon! Lördagen tillbringades i Storuman, rätt så centralt, framför de två swampsoccerplanerna. Eftersom jag vet att jag har läsare som inte har någon aning om vad det är så länkar jag vidare och så kan ni kika lite själva. Har haft det himla trevligt i varje fall framför planerna.

Gårkvällen bestod i lite festande. Det började med att jag och Fanny åkte hem och gjorde oss i ordning och åt lite mat innan vi åkte upp till Storuman igen för att kika på finalerna. Det var lite spännande emellanåt faktiskt! Vi började dricka lite smått och sedan hängde vi i öltältet. Himla trevligt! Några skogsturer blev det till 3:an som bara låg genom skogen över järnvägen. Jag tog mig aldrig till hotellet där kvällens festande slutade men jag hade nog så trevligt ändå!

Idag har vi varit i stugan hos mormor och morfar. Kusinerna Jesper och Ebba var där. Trevligt! Vi har mest ätit hela dagen och det är ju så det brukar vara när man är i Grannäs. Vi fick palt till middag och sedan fick jag paltkoma så jag tog mig en powernap. Annars har vi mest myst i soffan och retat varandra. Som det ska vara med andra ord... :-)

Nu är vi hemma och ser Parfymen på tv. Kass eller vad? Jag skulle aldrig i mitt liv läsa boken..... Verkar väldigt mystisk och inte alls i min smak.

Nu ska jag överlåta datorn till min kära syster. God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0