Stugan

En liten snabb uppdatering innan jag åker upp till stugan igen. Måste ju passa på medan mamma och Reidar är kvar där uppe.

Har jobbat hele dagen lång och nu ska jag bara packa ihop och sedan byta bil och påbörja de 5 milen rakt ut i skogen. Väl framme hoppas jag att det står lite mat på bordet åt mig för jag är redan vrålhungrig!! Jag kommer stanna där tills på fredag morgon för jag börjar inte förrän 9.30 så det passar ju perfekt att sova en natt till där. Så imorgon hoppas jag på fint väder (jojo, som om det skulle vara det när jag är ledig) och sedan ska jag väl hjälpa mamma med att måla lite fönster, läsa en bok och bli bjuden på mormors gofika. Sedan ska jag och morfar åka båt har jag tänkt, för det vill jag! Och självklart blir det en massa mys med katterna...

Ha de så bra så länge så hörs vi på fredag kväll! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0