Soliga dag

Jag har haft en kanon dag i solen och sedan en lunch inkluderat lite fika med några av mina härliga vänner. Lite skvaller och struntprat hann vi med och det gillas ju :-) Vilka fina vänner jag har ändå och det är jag tacksam över!

Annars har jag bara legat i solstolen och glassat. Läste ut I de lugnaste vatten och nu tar jag mig an nästa bok i bokhögen och det är ingen mindre än Dödergök av Katarina Wennstam. Spännande, tror jag!

Troligtvis blir det en prommis senare ikväll med Maria, men annars så hänger jag nog i fåtöljen resten av kvällen. Det är ju arbetsdag imorgon (och torsdag och det gillar vi) så det blir en lugnare kväll än gårdagen kanske och jag ska väl försöka ta mig i säng i någorlunda tid. Meeeen, det är ju svårt när det är sommar!!

Vet ni en sak? Jag är himla godissugen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0