Nice

Nu är jag hemma på lite lunch och återhämtning. Idag är en sån dag som springer iväg och jag slutar ju jobba snart (jojo, nästan i varje fall). Jag stormtrivs på jobbet och har det kanon. Kan det bli bättre? Solen lyser ju mellan molnen och då är det ju alldeles, alldeles underbart!

Nu ser det ut som det är totally bestämt att jag och Johanna får se Lady GaGa i helgen. Trevligt! Mycket... Då kan vi boka av det från vår att-göra-lista! Vi har ju lite (okej, en aningen för mycket kanske och den bara fylls på mer och mer) grejer på den... Jag ska blogga mer om den senare!

Nä, nu ska jag slappa lite och sedan återgå till jobbet. Hörs ikväll sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0