Mys med familjen

Jajemän, ikväll har vi haft en riktig myskväll. Först middag på hotellet och jag åt supergod mat. Bild finns nedan. Desto värre har jag märkt att inte hela bilden läggs in när man mms-bloggar, utan en bit från den högra sidan försvinner Någon som också har samma problem?

Sedan har vi tillbringat kvällen framför tvn. Det blev ännu en Wallander, denna gång Skulden. Inte alls lika bra som den förra Wallander som vi såg, men den funkade att kika på. Elin och Joel var inte så imponerade, men jag tyckte ändå den var helt okej, med ett oförutsägbart slut! Medan vi kikade på filmen mumsade vi Fannys kladdkaka. Eller vi övriga gjorde kladdkakan medan Fanny gjorde den tillhörande smeten som man ska bre över för maxad effekt! Gottgottigottgott!

Nu är klockan mycket, speciellt eftersom jag jobbar imorgon. Just nu för stunden känns det lite motigt faktiskt, men det är ju mestadels för att det egentligen är helg. Men jag ska inte klaga, inte alls. De finns alltid de som har det värre och jag har ju ändå världens bästa sommarjobb! Det är bara för att jag är så morgontrött och är världens nattuggla numer. Ingen bra kombination..

Jag har fått ett erbjudande om att tjäna lättförtjänta pengar som klirrar gott. Min börs skriker finanskris så jag tackade ja omgående, utan att ens veta riktigt vad det innebär, men jag har ju gjort det förr så jag grejjar nog det denna gång med.

Vi har snackat lite spöken ikväll.. Spooky.. Och ni som hängt med ett tag vet att jag tror stenhårt på sånt! Det allra senaste är riktigt läskigt och jag hoppas jag slipper bli utsatt för det, men än så länge har jag ju klarat mig så vad säger att jag inte skulle göra det fortsättningsvis?

Det märks att det börjar gå mot mörkare tider. Det är skumt ute och gatlyktorna är tända. Ge mig ljus så jag blir pigg och glad igen, eller i varje fall att alla dessa stora, tjocka moln drar undan för då blir det ju genast mycket ljusare. Jag vill inte ha mörker redan..

Nu måste jag krypa i säng. God natt på er raringar!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Spöken.. du måste berätta =)vad är det senaste?

2009-07-11 @ 09:05:09
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0