Morningtime

Jag önskar att jag var ungefär piggast i världen, men icket. Ändå sitter jag här och trugar i mig lite frukost och ska snart pallra mig iväg till jobbet.. Jo, jo så är det. Jag börjar en hel timma tidigare än vanligt idag!

Det är ju något jag ska göra ikväll som jag inte riktigt kommer ihåg vad det är... Ska i varje fall träffa Jennie för vi har inte setts på flera veckor.. Sedan ska jag iväg och mata Elins katter, och spela lite Guitar Hero på det... Därefter blir det nog sängen ganska omgående. Nej, jag måste försöka vända på dygnet på något sätt för det här är ohållbart! 

Dags att slänga i lite järn i elden så det händer något här! Vi hörs ikväll darlings!

Är det ingen som ska till Umeå på fredag eftermiddag som jag kan få lifta med???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0