Jobbarlördag

Jag är uppe med tuppen, eller nästan i varje fall, och det beror på att jag ska iväg och jobba idag. Vi har ju bara öppet i 3 timmar så det är ju egentligen ingenting!

När jag har jobbat klart är jag och Fanny sugna på att åka till en loppis i Grundfors, men vi får se hur det blir med den saken. Man brukar ju alltid kunna fynda något, så vi får väl se hur sugna vi är när jag kommit hem.. Vad vi ska utfylla resten av dagen med vet vi inte ännu, men det är ju Fannys sista dag här hemma så det blir nog inget vållavancerat..

Nä, nu är det dags för mig att göra mig i ordning för att sedan göra rätt för mig i några timmar. Ha de så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0