It's dead

Jag tror att min telefon är död. Jag har gjort några tappra återupplivningsförsök, men de verkar vara utan resultat. Imorgon ska jag åka en sväng förbi Yngvessons och hoppas att de kanske kan rädda den, annars blir det nog bränngropen för min kära kompanjon.
Peter funderade igår om jag hade kvar min telefon (han hade en likadan en gång i tiden) och jo klart jag hade kvar den och den ska jag ha tills den slutar fungera sa jag och jag hoppas att den gör det länge, sa jag. Just nu känner jag inte att jag har lust att lägga pengar på en ny, när denna bara haft en livslängd på 1,5 år. Men just nu ser det inte bättre ut, tror jag. 

Så, nu måste jag ju kika efter en ny telefon. Skulle jag ha testat en iPhone kanske? Om inte så blir det nog en ny Sony Ericsson, men i så fall vilken? Det finns ju ett hel uppsjö när det gäller modeller numer. Har någon något förslag?

StAnnapanna, vad har du för telefon och är du nöjd? Förutom den första lilla incidenten.. Jag kan ju inte ens messa och fråga!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill ha en sån som StAnnapanna har =) w995 heter den...

2009-07-29 @ 21:32:42
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, så korkad jag är ibland =) Har undrat varför du inte svarade på mitt mess tidigare ikväll... åsså medans jag läser om din döda telefon skicka jag ett nytt mess...

Hmm...

2009-07-29 @ 21:34:15
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Fanny

Maria, hahaha! va söt du är.. :)

2009-07-29 @ 21:54:18
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0