Helg

Det är inte klokt för regnet står som spön i backen idag! Jag gruvar mig för att försöka ta mig ut till bilen och åka upp till Storuman. Det är bara 13 grader och jag antar att det inte känns speciellt skönt ute.
 
Håller på att packa det sista och ska snart göra mig i ordning inför jobbet. Börjar 9.30 idag och ska sluta strax efter 14 för då hoppas jag på bussen och beger mig neröver. Kommer bli mycket trevligt vill jag er lova.

Någon expressbloggare kommer jag inte vara eftersom datorn stannar hemma, men mms-blogga har jag ju gjort förr så vet vem, ni kan får följa med på min lilla helg.... Nu när jag tänker efter måste jag ringa 3 i veckan och försöka få till mitt mobila bredband som har gett upp totalt och det måste ju vara fixat tills jag åker ner till Uppsala för jag utan internet är ju som ingen bra kombination.. Det är till och med bevisat!

Dags att röra på mig. Ha en kanon helg raringar, för det ska jag ha!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha så kul i helgen.. ;)



Jag ska på GRÖÖÖNAN! :)

Puss

2009-07-24 @ 08:46:58
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0