Första riktiga dagen

Jag kommer kunna säga det om och om och om igen - jag trivs så himla bra på mitt jobb! Att jag skulle hitta ett sommarjobb som passar mig så bra hade jag aldrig kunnat ana. I like :-)

Dagen har gått i ett jehu. Lunchen tillbringades på Akkan tillsammans med Fanny och Hanna. Ingen höjdare till lunch faktiskt för de var törrbröe till laxmackan, men det gick ner. Nu sitter jag och väntar på middagen. Sent, jag vet, men så kan det gå ibland. Vad resten av kvällen har att erbjuda är oklart. Det blev ingen ridning på Mille igår för det blev så otajmat, så antingen sitter jag på honom en stund ikväll eller så blir det framöver istället. Får se vad som händer och sker. Jag sitter här och väntar på kvällen..

Nej, nåt mer intressant hade jag inte att förtälja just nu annat än att jag är glad och har ett underbart liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0