Favorit-torsdag

Kanske inte favorit av alla favoriter, men jag gillar ju ändå torsdagar.. Har jobbat hela dagen lång. Jag är faktiskt förvånad över att jag inte har varit så trött som jag borde ha varit, utan det har gått kanon. Nu känner jag dock att tröttheten kommer krypande och jag bör komma i säng rätt tidigt ikväll egentligen... Hur det går med den saken är fortfarande oklart.

Jag fick i varje fall trevligt lunchsällskap av mamma, Reidar och mormor på Akkan. Nice med mat och gott sällskap på samma gång! Det är så kul att ha mamma här uppe! I och för sig är hon ju i stugan i Grannäs, men ändå.

Det blev lite onyttigheter till middag, men sånt får man äta ibland. Det var då inte på långa vägar lika gott som gårdagens middag. Men jag är mätt och belåten i varje fall.

Klockan är redan åtta och jag tror inte det blir många knop ikväll. Det blåser som rackarn ute så någon pw tänker jag inte ta. Imorgon ser det ut som vi ska få världens regnoväder så det blir nog att hålla sig inne. Nu ska jag i alla fall gå och kränga en plats i någon av sofforna och läsa lite. Något annat orkar jag inte med ikväll utan det känns som om jag har gjort nog för idag.. Det är ju en dag imorgon med.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0