Ett litet party i Gunnarn

Jag avverkade mina timmar på jobbet och sedan åkte jag upp till Maria och vi surrade en stund och jag lämnade det viktigaste av allt - mina lägenhetsnycklar. Nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och svira om till något med festligt. Jag och pappa ska till Gunnarn på middag och fest ikväll. Kommer bli mycket nice eftersom jag vet att några av mina pinglor är där ikväll! Sedan att vi är 200 personer som ska tillbringa kvällen ihop gör ju inte saken sämre. Gött!

Dags att lägga på en rem nu om jag ska hinna med allt! Jag brukar ju förbruka cirka två timmar innan fest och nu har jag två timmar på mig innan middagen börjar i Gunnarn som ligger 3 mil utanför Storuman. Haha, missplanering redan från första stund men det är inget ovanligt om man heter Lina Sundström.

Det ser i varje fall ut att bli fint väder imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0