En massa smaskens

Min lediga dag har sprungit iväg. Vi har städat lite, ätit, lagat mat och sedan blev vi lite sena hem till MC där vi var bjudna på ost och kex och chokladfondue (när jag säger vi så säger menar jag jag och Fanny så klart). Vi var ett helt gäng där och smaskade ihop. Riktigt trevligt! Sånt gör jag gärna igen, igen och igen.

Nu tror jag att sängen lockar snart. Måste upp innan 8 imorgon för jag jobbar ju imorgon. Så nu ska jag krypa i säng och läsa lite innan jag ska sluta mina gröna.

Idag skulle världens bästa moster ha fyllt 47 år. Skickar många tankar till himlen idag..


Bjussar på lite låtar som ni kan lyssna på i natt när jag sussar så sött! Örongodis är ett bra godis, men det klår inte ögongodis. Dock är det dåligt på den fronten här i Storuman så jag bjussar bara på örongodis ikväll.








God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0