En dålig film och bra bok-kväll

Nej, nu ska jag allt göra ett försök med att komma i säng i någorlunda tid. Så därför säger jag god natt nu och kryper i säng med Snabba Cash. Att jag kommer somna på en gång är omöjligt när det är så spännande i boken! Vi har i varje fall tillbringat kvällen ihop varvat med en dålig film på tv. Tur jag hade boken med andra ord.

Vill ni se fler bilder från gårdagens tjejkväll kan ni kika på mig här och här. Jägare nästa kanske? Observera vinglaset på första bilden ;-) Jag är i varje fall in action! Men jag måste nog träna lite mer innan jag blir jägare på riktigt, för det blev inga femettor, där tydligen lugnorna sitter. Jag blev då lovad att älgen skulle ha dött om jag hade skjutit på riktigt, förutom ett skott där myggen retades med mig så mycket så jag bommade.

Imorgon börjar jag inte förrän 9.30 så jag hinner säkert blogga lite innan jag måste brumma upp till Storuman. Så god natt från och med nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0