Den har återuppstått

Den överlevde! Telefonen alltså! I och för sig är ju allt borta från den också, så det kanske är därför den funkar som den ska. Inga kontakter eller sms så den är ganska empty nu. Så den får hänga med några månader till innan det blir dags för att skiljas åt.

Skulle egentligen se Saw IV hade jag tänkt, för jag tror inte jag har sett den, men jag blev så fast i telefonfixandet så jag missade början trots att Joel påminde mig ett antal gånger om att det började. Efter 20 minuter hade jag fixat allt och då kändes det inte som om det var värt att börja se en film, så jag skippade det. Så nu blir det sängen istället!

Nu ska jag pallra mig i säng, läsa lite och sedan släcka lampan. Jag jobbar ju imorgon!

God natt raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0