Beslutsångest

Idag var jag och pappa och kikade på soffan här på RA:s igen. Jag har sån beslutsångest, men det är ju inget ovanligt när man heter Lina Sundström. Det var ju ett tag sedan jag bestämde mig för vilket soffa, men sedan fick jag ju reda på att tyget jag lyckats besluta mig för hade utgått.

Jag tänkte lägga upp en bild så hade ni fått hjälpa mig att bestämma, men telefonen strular idag och vägrar låta Bluetooth funka, så jag tänkte mms:a in bilden. Men det blir inget av det för det gjorde inte tygen rättvisa och jag vill ju inte lura era ögon till något annat än verkligheten så jag får gå på magkänslan denna gång. Jag har ju faktiskt nästan bestämt mig, för egentligen finns det bara ett alternativ.

Usch, vad jag hatar beslutsångest och speciellt eftersom jag måste ha valt tills imorgon. Eller måste och måste, men det skulle ju vara bra om vi fick göra den där beställningen någon gång så jag får min soffa.

Jag ska med andra ord sova på saken, som man säger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0