Balkonggolv

Ett sånt här golv till balkongen vill jag ha! Så nu är jag på jakt efter det. Det ska ju även godkännas av min plånbok så det får bli ett billigt alternativ. Rustas tycker jag inte alls var fint, utan jag vill ha smalare och fler bräder. Ja, ni förstår... Så om ni ser något som skulle kunna locka mig så vet ni var jag finns... Så det blir höstens stora inköp! Sedan ska ju mina möbler fräschas upp och där tar jag mamma till hjälp!

Sedan hoppas jag att hösten blir fin så jag kan sitta och dricka rosé på balkongen tillsammans med mina fina vänner. Det kallar jag underbart! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ikea har träplattor för balkongen eller vart man nu vill ha dom.

2009-07-28 @ 21:07:43
Postat av: Nina

Jag kommer ;)

2009-07-29 @ 21:23:59
URL: http://nordini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0