What a day!

Har sovit som en kratta i natt, men det är ju inget ovanligt. Jag blir så fruktansvärt less. Är hur trött som helst, men måste skynda mig för jag ska iväg på seminarium som börjar kvart över nio. Sedan ska jag iväg på JB och plugga lite och äta lunch med Anna och sedan har jag basgruppsmöte från kl 13. Efter det ska jag plugga fram till 17 hade jag tänkt mig och sedan ska jag gå och hem och sova ungefär.

Så spännande dag har jag. Hoppas ni gör något bättre!

Men det är ju trots allt torsdag idag! :-)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur går det med träningen? Uteblivit helt eller, du som var så duktigt! ;)

2009-01-15 @ 15:50:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0