Tuesday

Dagen slutade bättre än den började, mycket just för att jag, Anna och Malin bestämde oss för att ta en liten fika och diskutera dagens seminarium vid halv 4. Årets första semla slank ner och en cola till det var pricken över i:et. Efter vi surrat av oss en stund om diverse och jag och Anna haft en vild diskussion om juridiken så gick jag tillbaka till JB och pluggade till ungefär halv 7. Middag, One Tree Hill och Top Model har resten av kvällen bestått av plus lite kladdkaka som är kvar sedan i söndags. Det tar ju en evighet att äta upp en hel själv, haha.

Nej, inget abonnemang idag heller. Suck.. Men imorgon kanske?


Kommentarer
Postat av: ÅM

Har också ätit semla idag =) Var för trött för att ringa igår, hade som fullt upp hela dagen, så jag slocknade väldigt tidigt. Ikväll kaske.. Maria s fyller förresten år idag. Ska dit å äta tårta senare. Kram

2009-01-28 @ 13:23:58
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0