Tired

Det är någonting med kl 05. Jag vaknar alltid vid den tiden på natten/morgonen. Creepy..

Jag är så fruktansvärt trött idag och tog mig knappt ur sängen. Men nu sitter jag har, har ätit frukost och läst ett rättsfall, och är i valet och kvalet om jag ska gå till JB redan nu och plugga eller om jag ska plugga hemma tills kl 12 när jag har basgruppsmöte. Jag tror jag gör mig i ordning och går nu faktiskt. Jag pluggar lite effektivare där, för här finns ju datorn som kan locka mig emellanåt. Sedan har jag ju fortfarande inte gjort klart seminariet som ska vara färdigt tills klockan 12 så det är bara att lägga på ett kol helt enkelt.

Ikväll ska jag sova tidigt! Men det säger jag ju alltid och lyckas lika dåligt, men nu ska jag göra ett försök.

Det är lill-lördag idag och det gillar jag. Snart helg alltså och jag skulle kunna sova bort heeeela helgen som det känns just nu. Men det går ju inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0