The last day

Trist.. Jag har levt i nuet, men imorgon är det dags att återvända till Uppsala. Det är bara att bita ihop. Jag har inte velat att det här dagen ska komma, men det är bara att inse att inget är för evigt.

Jag ska försöka få mig en klippning idag. Det skulle vara SÅ välbehövligt. Så jag håller tummarna för det. Annars får jag boka tid så att jag får det gjort i veckan.

Det blir inte så många knop idag. Jag ska packa ihop och stå i valet och kvalet om vad jag ska lämna kvar här som pappa får ta ner när han kommer och vad jag själv ska försöka stuva ihop och ta med. Allt rymms ju tyvärr inte, speciellt när man har prackat på sig en massa julklappar!

Jag ska säga hejdå till alla idag. Trist, mycket trist. Men jag ser framemot sommaren för då ska jag spendera hela här. Jag ska vara helt ledig i 2 veckor och försöka tajma in när det är som finast väder och bara ligga ute och göra ingenting.

Det är -20.3 grader ute just nu. Jag tänker på Anna som är i Thailand och säkert ligger i poolen och myser. Jag vill också, även fast det tydligen inte var så bra väder där. Men hellre är jag ju här i Storuman.

Nä, det här går inte längre. Ska hoppa in i duschen nu och sedan se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det har varit så härligt och mysigt att ha dej hemma med julen, nyåret och allt på en gång.

Ser fram emot sommaren då du kommer tillbaka förutom någon snabbvisit med skoteråkning eller något annat roligt med din kompis Anna.

Kramisar pappsen

2009-01-03 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0