Onsdagkväll

Betty kom hit innan åtta och vi kikade på Top Model tillsammans. Det går varje vecka både tisdag och onsdag ser det ut som, så det ska bli kul att följa det! Det var länge sedan jag följde en hel säsong av det. Vi surrade en massa emellanåt och det var lika trevligt som vanligt. Vår populära lunch på Värmlands är inplanerad till nästa vecka och sedan ser vi framemot att laga tacos tillsammans och ha en spelkväll. Looking forward!

Sedan zappade vi över till TV4 och Grammisgalan. Kleerup var då verkligen årets skämt. Är han så på riktigt eller var han bara aspackad? Underlig människa. Kan man inte hålla sig nykter när man ska visa upp sig i TV och ta emot ett pris - ja, då är man inte värd det!

Jag blev så sugen på glass efter Betty hade gått så nu har jag tryckt i mig lite och ska krypa i säng och läsa lite innan jag somnar hade jag tänkt.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0