Kontaktdagen

Jag och Anna lyckades inte samla på oss lika mycket som vi hade hoppats på. Som hon uttryckte det själv: 26 pennor - exakt + lite annat kul, som typ en bok om årsrevision. Jippie!

Jag håller med, det var en tattar-runda.

Träning ikväll och det var så himla härligt. Det är enda gången jag kan koppla bort ALLT och bara fokusera. I like it!

Jag är så sugen på att beställa från H&M. Det är ju 10% ett par dagar till så jag tror jag ska beställa efter lite vårkläder. Jag längtar till sommaren så himla mycket! :-) Tänk att få ha klänning varje dag (fast de har jag ju rätt ofta nu också). Och är det dåligt väder hemma i Storuman har jag ju ett place att bo på söderöver om jag vill fly vädret.

Klippning imorgon. Det håller jag nästan på att glömma bort!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för tipset!:) ska be tobias shoppa det åt mig, man vet ju aldrig det kanske biter lite på förkylningen iaf. :)

Hehe, ja kanske de..:)

2009-01-29 @ 21:18:39
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0