Jäkla morgnar

Jag är så less på att vara trött på morgonen och knappt ta mig ur sängen. Till slut, strax efter nio, kravlade jag mig ur sängen och var helt död. Självklart har jag inte sovit hela natten heller. Jag blir så less.

Ska sätta mig och göra seminarium nu och sedan äta lunch när jag är färdig med det. Därefter blir det:
12.15-14.00 Föreläsning på BMC
14.30- ca16.30 Basgruppsmöte på Gamla Torget
ca16.30 - 18.00 Plugg på JB
19.30-20.30 Pulsmedel på Väderkvarn (om mina vader orkar med det. Jag har fortfarande träningsvärk!)
21.00-22.00 Advokaterna på TV4

Som ni kanske har märkt så börjar en ny serie ikväll, Advokaterna. Jag tror den kommer vara himla spännande! Det är ju det jag vill bli, så jag kommer sitta som fastklistrad framför TV:n på måndagkvällar. Jag skippar Lipstick Djungle och ser på mitt blivande yrke istället. Det låter som en bättre idé!

Jag har kommit in i en ny vecka med Sömnhjälpen. Spännande, men jag är lite skeptisk till om det verkligen fungerar?! Är jag inte nöjd får jag i varje fall pengarna tillbaka. Denna vecka ska man bestämma en tid som man ska kliva upp varje dag den här veckan. Svårt när det är helg också för vem vill kliva upp samma tid på veckodagarna som på helgerna? Inte då jag, men jag ska göra ett försök. 07.30 is the time.

Dags för seminarium. Det är riktigt knepigt med avtalstolkning, men det finns säkert inget rätt svar som vanligt, så det är väl bara att diskutera för den juridiska åsikt som man har själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0