Fullmånen?

Det är något med fullmåne som gör att jag inte kan sova om nätterna när jag är här nere i Uppsala. Eller så är det bara Uppsala som gör det. Innan jag åkte hem fick jag ju plugga in en ljudbok i öronen för att jag skulle somna och väl hemma somnade jag på studs. Likaså när jag var hos mamma och Reidar i början av veckan. Men inte här i Uppsala. Här ligger jag och vrider och vänder på mig och kan inte somna.
Mamma upplyste mig om att det kanske är fullmånen, men månen är ju inte full jämt?! Eller så har jag lyckats tajma in det så opasseligt. Jag förstår det i varje fall inte och jag blir så trött på det. Jag vill kunna sova bra och inte störas av problem med att somna och att vakna flera gånger per natt.

I natt åker Fladdermusmannen in i öronen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kanske har din säng på ett currykryss??? Isf kan det vara svårt att komma till ro... Kram <3

2009-01-09 @ 22:29:51
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: s

Fin blogg du har :)

2009-01-10 @ 00:09:46
URL: http://vapendragare.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0