First day

Så, då var första skoldagen avklarad. Jag har inte gjort så mycket egentligen faktiskt, men eftersom jag var så seg med att beställa böckerna och därför inte fått dem än heller, är det inte så lätt att börja plugga. Får sätta mig på JB imorgon och läsa lite avtalsrätt där istället.

Har avverkat tre One Tree Hill-avsnitt och de är ju så himla bra! Jag kan knappt slita mig från det. Det kommer att gå fort att avverka de två säsongerna som jag lånade av Hanna om jag fortsätter i den här takten.

Betty kommer hit om en stund och det ska bli så himla kul att träffa henne igen. Det var ju ett tag sedan vi sågs och jag saknar ju alla våra kvällar tillsammans. Vi ska se Top Model och säkert dricka te som vanligt. Onsdagkvällarna är ju våra!
Han som ägde lägenheten tidigare berättade att lägenheten brukar vara hur var som helst på sommaren. Det han inte berättade var att den är raka motsatsen på vintern. Tur jag har tofflor och filtar och dricker både te och oboy för annars hade jag suttit och huttrat sedan jag kom innanför dörren tidigare idag. Var ute på stan en sväng och kylan går ju rätt igenom kläderna här nere trots att det bara är -5 grader. Det är faktiskt kallt och jag längtar nästan hem till -32 graders kylan för det känns inte alls på samma sätt.

Men jag ska inte klaga. Det finns de som har det värre...


Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag ska just sätta mig och dricka oBoy med grädde. Mmm.. finns det nått godare? Jo kanske, men just nu känns det inte så =)Ha en trelvig TV-kväll.

2009-01-07 @ 19:28:24
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Sofie Andersson

Haha jag håller med om den äckliga kylan här i Uppsala, var 0-gradigt igår och jag frös mer än vad jag gjorde i Gunnarn när de var 23 minus :p

2009-01-07 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0