Ensam igen

Johanna har ju varit här sedan i lördagskväll och därför har det inte blivit så mycket bloggande för min del, men nu åkte hon vidare till Nyköping i förmiddags så nu är jag tillbaka i spåret igen!

Har haft föreläsning nu om Mellanmän och fullmakter. Låter säkert tråkigt i era öron, men det kan jag lova er att det INTE är. Spännande! Jag längtar tills kurslitteraturen kommer, för den har fortfarande inte landat här på Börjegatan. Nu börjar jag bli lite smått less. Kommer den inte imorgon blir jag tokig! Men den bör komma då eftersom de skickade dem igår.

Det goda avlöser det goda. Jag fick en överraskning för ikväll kommer Anna tillbaka hit till Uppsala. Jag trodde hon inte skulle komma förrän lördag! Vi ska ses ikväll och se Top Model. Jag har längtat efter henne så sjukt mycket. Det är obeskrivbart. Men nu är allt snart återställt till det vanliga.

Jag ska fika lite nu och sedan ta mig an seminarie två och renskriva lite från föreläsningen. Sedan ska jag hoppa in i duschen och sedan de sista avsnitten på första säsongen One Tree Hill. Jag och Johanna har haft värsta maraton och det har varit så himla trevligt. Tråkigt att var ensam igen, men det goda avlöser ju som sagt det goda. Det kommer bli underbart när Johanna flyttar hit i höst. Synd bara att jag inte har större lägenhet så vi kunde bo ihop, men det funkar nog att bo i hallen också ;-)

Nu ska jag ge mig själv en liten present för det välförtjänta betyget från T1 och köpa gymkort. Man måste må bra för att prestera också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0