Den första riktiga dagen

Jag fick förmiddagspass på schemat och jag är så glad över det! Nu måste jag bara få in disciplinen att kliva upp i tid på morgonarna. Men jag tycker att det är bra för då kommer man upp på morgonen och sedan har man hela dagen på sig att plugga efter man haft föreläsning/seminarium.

Imorse tog jag en liten sovmorgon, mest bara på grund av att vi inte har föreläsning förrän kl 12.15. Efter den ska jag gå till JB och läsa lite avtalsrätt och göra seminariet tills imorgon eftersom jag inte fått mina kursböcker ännu. Jag hoppas att jag får dem idag eller imorgon så jag kan gå dit och använda mina egna böcker. Men så går det när man inte beställer dem i tid och jag har bara mig själv att skylla.

Men först ska jag se ett avsnitt One Tree Hill innan jag gör mig i ordning för att traska till eko och föreläsning inom avtalsrätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0