Broken Strings

Läggdags nu (försöker jag i varje fall inbilla mig) Imorgon ska jag upp tidigt för jag har föreläsning på kl 08.15 på Eko. Tur det är nära, men tyvärr är det sista föreläsningen där på länge och istället blir det att cykla den långa vägen till BMC vid varje föreläsning. Det är långt dit och ännu längre på morgonen..

Jag längtar så förbaskat mycket tills i höst när Johanna flyttar hit. Det kommer bli grymt! Vi ska bland annat börja spela badminton tillsammans. Inte illa! Och om en vecka har jag gymkort igen och jag längtar så jag nästan spricker. Jag vill röra på mig och det är nu!

Jag bjuder på en bra låt så länge. Jag kan lyssna om och om och om igen på den. Johanna blev visst lite less tror jag efter helgen ;-)



God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa, när du först totalsågar Rihanna - Rehab, för att sedan dra igång den där over and over again ;) haha, men jag är glad så länge du inte skrålar till Simon & Garfunkel natten lång... HAHAHA

2009-01-20 @ 22:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0