Avslappnad

Ah, det är så himla skönt att göra bodyscanning. Just i slutet, när man ska ska avsluta är de så himla skönt så jag vill aldrig att det ska ta slut. Det känns som om jag svävar på moln. Underbart! Jag kan varmt rekommendera det. Trots att jag fick lite ont i ryggen när jag fokuserade på andra delar av kroppen så försvann det som en vind när jag väl började koncentrera mig på ryggen. Då märks det att det fungerar!

Jag har sett två One Tree Hill avsnitt ikväll och har bara ett kvar nu. Jag fick inte med mig alla skivor av säsong 2 så istället för att sitta och våndas över att jag inte kan fortsätta se det så ska jag spara det sista avsnittet så länge som det bara är möjligt. Kommer bli svårt, men det får så lov att gå. Serien är ju så himla bra!

Sängen nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0