Västerås

Jag är hos Fanny. Kom hit vid 2 i natt efter att ha bussats från Uppsala, till Enköping och slutligen till Västerås. Har suttit på hennes jobb hela förmiddagen och har varit med på ett jympapass här. Nu stänger hon och vi ska iväg till Boggan strax och jag ska rida. En liten ljusglimt i tillvaron. Jag kommer få träningsvärk.

Bion, Män som hatar kvinnor, var bra. Se den! Jag önskar att jag vore lika cool som Lisbeth. Rapace gjorde en superbra insats. Kunde inte ha blivit bättre! Den var dock läskig emellanåt så det är inget för den lättskrämde.

Allt känns som en enda lång mardröm. När är det dags att vakna upp? Hela min kropp är fylld av en enorm tomhet.

Kommentarer
Postat av: Linda S

Många kramar till dig. Miss you!

2009-02-28 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0