Stannar ett tag till

Det blir inget Uppsala idag utan nu har jag bestämt mig att jag åker imorgon eftermiddag istället. Mitt arbete ska vara inne imorgon kl 10 i både pappers- och elektronisk form så jag ska maila snälla Frida så ska hon lämna i den i pappersform. Anländer till Uppsala imorgon kring 19-tiden.

Har varit i stallet och kikat på när ÅM, Maria och Agneta red. Fick även prova på att sitta på Marias nya häst - en före detta hopphäst som jag sett ute på tävlingsbanorna. Oj oj, vad han testade mig, men kul var det! Och jobbigt.. Åh, vad jag vill rida!

Nu måste jag komma igång med mitt PM så jag kan maila Frida senare i eftermiddag. Ska bara knåpa ihop det allra sista så får vi se hur långt det räcker. Jag hoppas på mycket feedback!

Jag börjar längta till gymmet. Har inte tränat på en vecka idag och det kryper i kroppen på mig, men det känns inte som om jag vill ut och springa i det här vädret. Men jag vill så gärna. Hade varit så skönt att springa lite! Men jag får ta igen det i veckan istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0