Sliten dag

Brunch hos Betty mitt i dagen och det var så himla smaskigt! Scones med en massa olika pålägg. Super! Sedan har jag gjort ingenting resten av dagen nästan. Städat lite, tvättat lite, lagat mat och sett TV. Skulle egentligen behöva plugga, men jag orkar helt enkelt inte. Dagsformen är inget vidare fastän jag inte alls var onykter igår och inte var tokfull i fredags heller. Kanske jag tar och läser lite kontraktsrätt ändå. Jag kan ju ligga i soffan samtidigt ;-)

Jag längtar efter en massage till helgen!

För att ladda om inför veckan så har jag faktiskt köpt Cola och en chips-påse. Det är Beck på TV ikväll och jag ska krypa ner i sängen och kika tills jag somnar. Underbart härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0