Saturday

Idag fyller mamma år. Ett stort grattis till dig!

Vi sov länge imorse, eller i varje fall jag. Har ätit frukost och sedan har jag läst veckans tidningar som jag fick innan jag åkte hit; Veckorevyn och Glamour. Alltid lika trevligt!

Sitter och längtar efter att Fanny ska komma hit. Synd bara att hon inte kom hit igår för då hade jag dragit med mig henne till Bloppisen som bland annat Blondinbella anordnar idag! Så klart hade vi varit en av de första 100 stycken och gått hem med åtminstone varsin goodiebag!

Nu ska jag försöka plugga lite hade jag tänkt, men det finns så mycket trevligare att göra än det. Men jag måste läsa lite om indirekt och direkt skada vid skadestånd i KöpL så jag har lite kött på benen tills måndag eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hälsa Rita och gratta henne så mycket från oss på Luspnäset!

2009-02-07 @ 21:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0