Plugg på Akkan

Här sitter jag och ska plugga fram till lunch, för då blir det lunch med några blivande uskor. Sedan ska jag slinga håret hos Anna kl 13 fram till 15 för att sedan åka till flygplatsen på en gång. Tiden blev bestämd när jag redan var här uppe i Storuman och eftersom jag hade tänkt åka hem efter lunch och packa fick jag lite smått panik, eftersom jag inte har någon bil idag, men rätt vad det är så möter jag Jennie med Forden så jag fick låna racern (?) och åka ner och packa. Iofs gick det väldigt fort, på 10 minuter kanske, men skönt att ha det bortgjort. Så det är bara att dra iväg när håret mitt är färdigt. Åh, vad kul det ska bli med nyslingat hår!! :-)

Nu har jag skickat in mitt PM och ska ta upp böckerna och börja läsa om arbete på annans egendom, vad nu det kan innebära. Föreläsning och basgruppsmöte om detta imorgon, så det är bäst jag lägger på ett kol så jag kan skriva färdigt det imorgon eftermiddag.

Jag, Akkan, en kopp te (eller de hinner nog bli flera innan lunch) och Hellners Kontraktsrätt - det är min förmiddag det! Med en massa snöande utanför. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0