Lite sjuk

Festen igår var trevlig, men redan kl 10 ville jag gå hem. Trots det så höll jag ut till halv tolv och då traskade jag hem. Tröttheten hade övertaget. Nu idag så känner jag mig inte riktigt pigg utan jag ligger här halvdöd i sängen och orkar inte kliva upp. Jag har stoppat i mig alla piller som jag har här hemma och hoppas att det går över tills imorgon, men det känns inte som en förkylning direkt. Det blir inte många knop idag i varje fall. Ingen träning heller för det skulle jag inte orka..

Brunch hos Betty kl 12. Jag får se om jag orkar ta mig dit, men just nu känns det tungt. Helst av allt skulle jag vilja ha frukost på sängen. Vilken önskedröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0