Happy!

Det är ju bestämt sedan ett tag tillbaka att pappa skulle komma hit i helgen och kanske Joel. Igår kväll var det fortfarande inte bestämt om han skulle komma, men jag lyckades övertala honom för han sitter i bilen med pappa på väg hit! :-) Jag blev så himla glad!!!

Nu är det bara Fanny i familjen som inte har besökt min fina lya ännu.

Jag har städat om vart annat medan jag sett Knutby - Vägen hem ikväll. Bra, men väldigt speciellt. Klart jag kommer följa de 2 resterande avsnitten!
Har handlat och ordnat med sängplatser - för i natt, när jag ligger och sussar, kommer de! :-)

Jag ska hoppa in i duschen nu och sedan hade jag tänkt söka efter lite material till mitt rättsfall fastän klockan är hur mycket som helst. Men då har jag ju lite att göra imorgon efter seminariet, alltså leta åt allt material som jag behöver. Jag vill vara redo och sätta igång med skrivandet på måndag morgon, fast det är nog bara en dröm - som alla andra drömmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0