Fredag i Stockholm

Reidar väckte mig tjugo i 8 och tanken var att jag skulle kliva upp och plugga då, men icket. Jag somnade om, men vaknade av ett SMS lite senare. Sitter här och kokar ägg och funderar på att öppna boken eller ej. Det känns inte som om det kommer bli så mycket plugg idag, men jag får ta igen det med alla renskrivningar jag ska göra istället!

Frukost snart alltså och i eftermiddag ska jag till söder och träffa Emma. Det är över ett år sedan vi sågs sist, så det ska bli himla trevligt att ses, surra och fika en sväng med henne.

Snön vräker ner här idag, vilket betyder att det snart blir slask. Usch, vad jobbigt. Jag vill ha sommar, sol och värme! Tur att det går fortare att få det här nere än hemma ;-)

Dags för frukost och sedan ska jag göra mig i ordning och leta upp hur jag ska ta mig till medborgarplatsen så jag kan vara där till 13.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0