Final i Top Model

Nej, nej, nej. Den person som har varit minst omtyckt i mina ögon i hela säsongen av Top Model, McKey, vann! Jag tycker inte att hon är snygg, men man kan tydligen bli modell utan att vara snygg enligt ÅM. Vilket gott skratt jag fick av hennes sms igår kväll!
"Man behöver visst inte alltid vara snygg för att bli topmodell.. är nog därför jag inte är modell, för jag är alltid snygg!!" kläckte hon ur sig.
Men säsongen var bra i övrigt!

Den 27:e februari är det premiär för Män som hatar kvinnor och jag SKA gå på bio den dagen. Jag måste bara hitta mig en vän att gå med. Anna hade ju varit ett stående val om hon hade bott kvar här, men så är ju inte fallet. Malin tror att filmen kommer vara för läskig och vågar inte se den, Isabelle har en kompis här på besök då och Hannes tror att filmen kommer att vara dålig i jämförelse med boken, men jag har inte gett upp hoppet utan jag letar vidare. Jag ska se den på premiärdagen, det bara är så. Jag har ju väntat i evigheter!

Min fina Anna ringde ikväll och det var underbart att höra hennes röst och att hon hade det bra. Jag har det bra jag med, det försäkrade jag henne om. ♥


Kommentarer
Postat av: Gina

Noo, vann hon?? Jag missade finalen ikväll men får väl se repris :) Jag kan åka ner och se filmen med dig, jag behöver nämligen också en kompis till den! ;P

2009-02-11 @ 22:21:02
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Synd att det är så långt att åka bara för att se film annars har jag följt med.

2009-02-12 @ 09:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0