Ett bus

Jag och Jennie hittade ju på bus i helgen. Bland annat detta, sedan fick en annan bil lappen:
"God morgon! Hoppas du har sovit gott i natt, med eller utan mig. Pöss" Personen i fråga ringde mig dagen efter och frågade om det var jag eller Jennie (för det var bara vi som skulle kunna göra något sånt), men jag blånekade så klart :-) Nu när Maria listat ut att det var vi som pimpade hennes bil så kanske jag får erkänna vårt andra bus också. Fast egentligen gjorde vi tre bus, men det tredje vet jag ej om det har blivit upptäckt?

När Isa visade lappen i lördagskväll visste jag inte vad jag skulle säga hos Maria. Jag kände ju igen min egen handstil, men det kunde jag ju inte kläcka ur mig... 

Men jag antar att Jennie nog har försagt sig lite, för vi var ju rätt diskreta. Vi använde ju bara rosa snören och ingenting annat ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0