En pluggarkväll med Jennie

Jennie har bjudit mig på middag ikväll och nu sitter vi här och försöker plugga, eller jag försöker plugga, hon har redan kommit igång. Men jag har ingen lust alls! Disciplinen är som bortblåst och jag har knappt öppnat dokumentet ännu. Usch så trist. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet, öppna dokumentet och köra igång. Roligare än såhär blir det inte eftersom Jennie sitter framför mig och pluggar så duktigt.

Imorgon blir det frukost hos ÅM och sedan ska jag äta lunch på Akkan med Jennie och Maria. Det serveras palt - mums!



Sedan får vi väl se vad kvällen har att bjuda på. Lite vin med Jennie kanske?

Nä, nu ska jag väl öppna dokumentet och börja skriva lite kanske. Men ack så tungt...

Kommentarer
Postat av: Ida B

Skriver du palt en gång till i din blogg innan jag kommer till Sverige så ska jag skicka Magnus på dig. :) Så passa dig! ;)

2009-02-19 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0