En liten chock

Min tvättmaskin gillar att dansa och hoppa runt när den centrifugerar. Det är ganska tungt och trixigt att styra tillbaka den ska ni veta, så i julklapp fick jag "sugfötter" av pappa som skulle göra att den stod stilla.

Idag har jag tvättat som sagt och när jag öppnade toadörren för att hämta tvätten och hänga upp den fick jag verkligen en chock! Tvättmaskinen stod ju mitt i golvet! Jag bara stod och gapade och såg ut som en fågelholk. Det är tur jag har stort badrum för annars skulle den inte kunna dansa runt så mycket som den vill.



Efter att ha använt mina Pippi Långstrump-muskler fick jag tillbaka den på sin plats igen. Men jag ska ju inte klaga, jag har ju egen tvättmaskin och det är lyxigt! Dessvärre ser det inte ut som om "fötterna" hjälper något vidare utan snarare vill de dansa de med för så här långt har min tvättmaskin aldrig tagit sig hittills!

På sin plats igen. Dansen är slut för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0